عالمی ثقافتیں
عالمی ثقافتیں
عقائد ، اقدار اور طرز عمل کے ایک سیٹ کے طور پر جادو کے مغربی تصور کو جو پوری طرح سے مذہبی یا سائنسی نہیں ہیں ، غیر مغربی زبانوں اور ثقافتوں میں اس کے مساوی نہیں پائے جاتے ہیں۔ اس کے برعکس ، دوسری ثقافتوں میں پائے جانے والے تصورات انگریزی یا مغربی فریم ورک میں غیر ترجمانی ہوسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، ہوائی مورخ ڈیوڈ مالو (سن 1793–1853) ، عیسائیت اور روایتی ہوائی مذہب کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے ، ہوزومانا پایا (کرنا تھا ، کرنا تھا ، یا مافوق الفطرت ، الٰہی ، یا معجزانہ طاقت کے ساتھ) انگریزی مذہب کا قریب ترین ترجمہ تھا ، پولینیائی عقائد میں جادوئی جزو کے طور پر مغربی ممالک کے اس کی خصوصیات کے برخلاف۔ مزید برآں ، ایک جدید جاپانی لغت انگریزی لفظ جادو کے ل a ، ماجیککو ، کی نقل حرفی استعمال کرتی ہے۔ یہ انگریزی لفظ جادو کا استعمال کئی جاپانی لفظوں کا ترجمہ کرنے کے لئے بھی ہے جو ما- سے شروع ہوتا ہے ، کانجی کردار جو مردہ افراد کے انتقام کی نمائندگی کرتا ہے (مشرقی ایشیائی لوک عقیدے میں ، ایک باپ دادا نے مناسب طور پر اس کی پرواہ نہیں کی؛ بودھ کائنات میں ، شیطانی شیطانی شخصیت) . اگرچہ سطحی طور پر جادو کے مسیحی تصور کو شیطانی سمجھنے سے مشابہت ہے ، لیکن ان راکشسوں کے بارے میں کائنات میں نمایاں فرق ہے۔ مزید یہ کہ مغربی افکار میں جادو کے معنی کی حد نہیں ہیں۔
دوسری طرف ، مخصوص مشقیں جن کی شناخت جادو as جیسے ، جادو ، منتر ، روحانی ثالثی worldwide پوری دنیا میں پائی جاتی ہے ، چاہے لفظ جادو ہی کیوں نہ ہو۔ مثال کے طور پر ، چین میں اوریکل ہڈیوں کے ذریعے تقویم ، مردہ آباؤ اجداد کو پیش کی جانے والی پیش کش ، اور فینگ شوئی کو جادو ، مذہب یا سائنس کے طور پر درجہ بندی کیا جاسکتا ہے ، لیکن یہ قابل اعتراض ہے کہ کیا چینی زمانوں میں ان زمرے کی کوئی صداقت ہے یا نہیں۔ بلکہ یہ نام نہاد جادوئی مشقیں چین کے اہم مذہبی اور فلسفیانہ نظاموں (آباؤ اجداد ، کنفیوشیزم ، داؤ مت ، اور بدھ مت) میں اظہار خیال کردہ عالمی خیالات کا ایک داخلی حصہ ہیں۔ جدید چین میں ، کچھ برادریوں نے بظاہر متضاد طریقوں کو جوڑ کر بحرانوں کا مقابلہ کیا ہے۔ ان میں خدا کی دعائیں اور جبر ، قبائلی روحوں سے اپیل ، لوک علاج اور جدید انسداد شامل ہیں۔ مشرقی ایشیاء میں اس طرح کی ہم آہنگی عام ہے۔ خاص طور پر ، چھٹی صدی کے جاپان میں شنٹو کی آبائی نوعیت کی عبادت کو بدھ مت کی درآمدی شکلوں کے ساتھ ملایا گیا تھا ، جس سے یورپ کے عیسائیت میں تبدیلی کے دوران پیش آیا تھا۔ جدید مشرقی ایشیاء میں جادو ، مذہب اور سائنس کے مابین تنازعہ جادو کے مغربی تصورات کے ذریعہ متعارف کرایا گیا ہے جس کے ساتھ ہم آہنگی کی ایک مضبوط روایت بھی موجود ہے جو تجرباتی سائنس کو ان طریقوں سے گھل ملتی ہے جنھیں مغرب کے لوگ اکثر غیر سائنسی جادو یا مذہبی توہم پرستی کے طور پر جانتے ہیں۔
0 Comments