Subscribe Us

header ads

سعی ایم مانجریک:

                                 سعی ایم مانجریک

Saiee


سیئ ایم مانجریکر نے اپنی آنے والی فلم میجر کی شوٹنگ شروع کردی ہے ، جو میجر سندیپ اننکرشنن کو خراج تحسین ہے ، جنہوں نے ممبئی میں 26/11 کے دہشت گردانہ حملوں کے دوران اپنی زندگی کی قربانی دی۔ تاہم ، شوٹنگ کے فرش پر واپس آنے سے پہلے ، اسے لاک ڈاؤن کے دوران اضافی وزن کم کرنا پڑا تھا۔

سعی کی یاد آتی ہے ، "لاک ڈاؤن کے دو مہینوں کے اندر ، میں نے بہت زیادہ وزن ڈال دیا کیونکہ میں نے کھانے کی بے قاعدگی کی عادات تیار کرلی تھیں اور کام کرنا چھوڑ دیا تھا۔" نوجوان اداکارہ ، جس نے پچھلے سال دبنگ 3 سے اپنی پہلی فلم بنائی تھی ، کا مزید کہنا ہے کہ ، ”میرے لئے فٹنس ، اس وقت ہے جب آپ خود کو آئینے میں دیکھیں اور جو کچھ آپ دیکھ رہے ہیں اس سے خوش ہوں گے۔ لہذا ، میں نے اپنے ایکٹ کو ایک ساتھ کرنے کا فیصلہ کیا اور ایک نئی ڈائیٹ پلان کے ساتھ شروعات کی۔ میں نے بھی اپنی نیند کا انداز تبدیل کردیا۔ میں رات گئے تک اٹھتا تھا اور آدھی رات کو ناشتہ کرتا تھا۔ ہم نے چپس ، چاکلیٹ اور اس طرح کے دیگر فضول ناشتہ پر ذخیرہ کیا تھا ، اور میں اکثر یہ کھا جاتا تھا۔ میں نے اپنے والدین سے درخواست کی کہ وہ جنک فوڈ کو بند کردیں ، اور اس لئے انہوں نے اسے رات بھر صحتمند سامان سے تبدیل کردیا۔





سعی نے اضافی کلو دستک کرنے کے لئے کزن کی مدد کی۔ "چونکہ جیم بند کردیئے گئے تھے ، میں نے اپنے کزن سے ، جو فٹنس ٹرینر ہیں ، سے درخواست کی کہ وہ مجھے گھر میں کوچ کرے۔ باہر کام کرنا ایک مختلف تجربہ ہوتا ہے جب کوئی آپ جانتا ہے وہ آپ کو تربیت دے رہا ہے۔ وہ اور مجھے یاد آتے ہیں۔ میں اور میرا کزن ورزش کے دوران ڈانس جیسی پاگل چیزیں کرتے تھے یا منی بریک لیتے تھے۔

اداکارہ نے تقریبا four چار کلوگرام وزن کم کیا تھا ، لیکن اس سے کہیں زیادہ کھو جانے پر خوشی ہے۔ "میں نے ہفتے میں چار بار وزن کی تربیت اور ہفتے میں ایک بار کارڈیو کرتے ہوئے آٹھ کلو وزن کم کیا۔ ہر شام معمول کے ورزش کے علاوہ ، میں نے تھوڑا سا مخلوط مارشل آرٹس ، رقص ، تیز واکنگ یا سائیکلنگ جیسے سرگرمیاں کرنا شروع کردی ہیں۔ مجھے خوشی ہے کہ میں ان صحت مند طرز زندگی سے دور ہوچکا ہوں جس کی میں عادت ڈال چکا تھا۔

Post a Comment

0 Comments